دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 35 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هشتم این كتاب در 35 اسلاید با عنوان " استراتژی محصول، خدمات و برند " می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس( ارائه کلاسی) برای درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
تعریف محصول
محصولات، خدمات و تجربیات
سطوح محصولات و خدمات
دسته بندی کالاها و خدمات
محصولات مصرفی
ملاحضات بازاریابی در مورد محصولات مصرفی
محصولات صنعتی
تصمیمات مجزای محصولات و خدمات
تصمیمات محصول و خدمت
تصمیمات مربوط به یک محصول
برند
بسته بندی
برچسب زنی
خدمات پشتیبانی محصول
تصمیمات خط محصول
تصمیمات آمیخته محصول
ابعاد آمیخته محصول
تصمیمات اصلی استراتژی برند
تثبیت موقعیت برند
انتخاب نام برند
حمایت از برند
استراتژی توسعه برند
توسعه خط
توسعه برند
چند برندی
برندهای جدید
مدیریت برندها
بازاریابی خدمات
ماهیت و خصوصیات یک خدمت
استراتژی بازاریابی شرکتهای خدماتی
وظایف اساسی بازاریابی شرکتهای خدماتی
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 7234 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: powerpoint

تعداد صفحات: 35

حجم فایل:409 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    تعداد اسلاید: 35 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هشتم این كتاب در 35 اسلاید با عنوان " استراتژی محصول، خدمات و برند " می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس( ارائه کلاسی) برای درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
    تعریف محصول
    محصولات، خدمات و تجربیات
    سطوح محصولات و خدمات
    دسته بندی کالاها و خدمات
    محصولات مصرفی
    ملاحضات بازاریابی در مورد محصولات مصرفی
    محصولات صنعتی
    تصمیمات مجزای محصولات و خدمات
    تصمیمات محصول و خدمت
    تصمیمات مربوط به یک محصول
    برند
    بسته بندی
    برچسب زنی
    خدمات پشتیبانی محصول
    تصمیمات خط محصول
    تصمیمات آمیخته محصول
    ابعاد آمیخته محصول
    تصمیمات اصلی استراتژی برند
    تثبیت موقعیت برند
    انتخاب نام برند
    حمایت از برند
    استراتژی توسعه برند
    توسعه خط
    توسعه برند
    چند برندی
    برندهای جدید
    مدیریت برندها
    بازاریابی خدمات
    ماهیت و خصوصیات یک خدمت
    استراتژی بازاریابی شرکتهای خدماتی
    وظایف اساسی بازاریابی شرکتهای خدماتی


  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    تعداد اسلاید: 35 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هشتم این كتاب در 35 اسلاید با عنوان " استراتژی محصول، خدمات و برند " می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس( ارائه کلاسی) برای درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
    تعریف محصول
    محصولات، خدمات و تجربیات
    سطوح محصولات و خدمات
    دسته بندی کالاها و خدمات
    محصولات مصرفی
    ملاحضات بازاریابی در مورد محصولات مصرفی
    محصولات صنعتی
    تصمیمات مجزای محصولات و خدمات
    تصمیمات محصول و خدمت
    تصمیمات مربوط به یک محصول
    برند
    بسته بندی
    برچسب زنی
    خدمات پشتیبانی محصول
    تصمیمات خط محصول
    تصمیمات آمیخته محصول
    ابعاد آمیخته محصول
    تصمیمات اصلی استراتژی برند
    تثبیت موقعیت برند
    انتخاب نام برند
    حمایت از برند
    استراتژی توسعه برند
    توسعه خط
    توسعه برند
    چند برندی
    برندهای جدید
    مدیریت برندها
    بازاریابی خدمات
    ماهیت و خصوصیات یک خدمت
    استراتژی بازاریابی شرکتهای خدماتی
    وظایف اساسی بازاریابی شرکتهای خدماتی